20 november, 2008

Utmanad...

Har blivit utmanad av PAULA och givetvis antar jag den...

Reglerna är följande:
Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.
Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.
Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Älskar att sitta och se min sovande dotter sova...
2. Jag hugger som en kobra - verbalt, med andra ord - gillar att munhuggas.
3. Gillar ordning och reda...ps - dock ej pedant...
4. Är inte långsint...för det är ingen ide, för mycket god energi går åt för att vara arg så länge.
5. Har ont i skallen varje dag.!!
6. Gillar lättsamma saker...
7. Är possitiv så gott det går och skrattar mycket...

Inser nu att 7 punkter inte räcker till men vi får väl utöka utmaningen till lite fler framöver...

Så nu mina bloggvänner: MARIA, ULLAMONA, RAGNVI, ANNIKA, MARIA, MAUD & ANNETTE Varsågoda...om ni vill.

8 kommentarer:

Maria sa...

Hej och tack för utmaningen!
Jag har gjort den för någon vecka sedan, så den går att finna om man scrollar neråt lite...

Hurdana kakformar har du? Har ganska många nu, men behöver fler av rund sort som gärna inte är slät i botten utan lite formad...om du förstår hur jag menar...Maila mig gärna på mia@jagblommar.se

annette sa...

Hejsan, kul att få läsa lite mer om dej;)

Har gjort den här utmaningen för inte så länge sedan, men jag tackar för utamningen från Dej!

Kramen //annette

Vända blad sa...

Hej! Jag har också gjort utmaningen, den om PV´n du vet. Tack i allafall och kul att läsa om dig, men det lät inget vidare med huvudvärken...
Brukar ofta ha ont i huvudet själv, och i nacken mm, beror på en gammal whiplash och så tränar jag ju inte...
Så söt han är "Rozzisen"
Kram Maria

Gårdsromantik sa...

Hej Carina!

Jaghar precis gjort den utmaningen men kallade den 7 hemlisar om mig!

Håller med - visst är de söta när de sover!!!

Jag gillar också ordning och reda - men hinner sldrig genomföra det.

Kram Maud

UllaMona sa...

Hej!

Jag har nyss gjort denna utmaning...men Tack i alla fall för att du tänkte på mig.

Kul att äsa om dig.
Kramiz

UllaMona sa...

LÄSA menar jag ....

Anonym sa...

Godmorgon och tack för utmaningen! Hi, hi! Har gjort den några gånger tidigare...

Meeen, så söt han är Rozz!
Hoppas din dag blir bra trots huvudvärken!

Paula sa...

hej roligt att få läsa mer om dig.. ont ihuvet varje dag. Usch och fy