21 april, 2009

Tisdagstema

T R Ä
Lite retro möbler till dockskåpet...
Posted by Picasa

15 kommentarer:

Anki sa...

Åh!! Vilka fina möbler!

Erik "Semlan" sa...

Ha, ha! Vilken skön tolkning :-) Dockmöbler, ja min dotter lekte ett tag med dockskåpet. Det väntar numera snällt i källaren... En del möbler ser rätt gamla ut!?

Pialotta sa...

Fint jobbat igen.. Dockhusen förr hade bara trä som material i sina möbler, vilket jag tycker är mycket vackrare än nutidens i plast.
Ha de..

Sussie sa...

Smart tolkning. Nu blir man ju sugen på att lata fram dockskåpet igen :)

Marmeladen sa...

Vilka fina trämöbler. Vackert.

Carina - inspirera sa...

Vilken söt tolkning av trä!
Kramen.

Myra sa...

Men ååååh så söta! Ffa de blåa på det lite större fotot.
Fint collage. Som vanligt!

Hanna sa...

Oj vilka små söta saker!

Hanna sa...

Håller med! Den skall upp på väggen någonstans;-) Ha det så fint!

Johanna sa...

Haha. Jag blir bara nervös när jag inte vet vad som händer. Får typ ångest. Rädd att jag ska missa massa saker. Skandal, jag vet.

Johanna sa...

Haha. Jag ska överväga förslaget;)

m sa...

Kul tolkning! Dockhus är ett väntande projekt här hos mig.

sinneskatten sa...

Så fint litet dockhus, det känns skönt med riktiga trä saker för barnen.

Marika på Odlingspyssel sa...

Gah! Vill ha! Underbart!

Viola sa...

Vilken bra tolkning! Och så fina möbler:-)

Hej från mig!