13 oktober, 2009

BLOGG

UPPEHÅLL



Kramiz

till er

alla

OCH EN RIKTIG GOD JUL !

9 kommentarer:

Vända blad sa...

Då ses vi i december igen! L tackar för inbjudan och kommer gärna =)
Kram Maria

Mer av allt sa...

Ha det bra under ditt blogguppehåll! "Syns" i december igen! Kramar från mig

UllaMona sa...

Ha det så gott, vi ses
Kramen

Annika sa...

Jaha då blir det till att vänta då...:) Kram Annika

Lotta sa...

Vad lustigt... hamnade här p.g.a. att jag sökte keramik från Töreboda. Bor mittemot den gamla fabriken och sökte av rent nostalgiska skäl... och så hittar jag en samlare så långt uppe i Sverige. Kul!

Marika på Odlingspyssel sa...

Ha en supersupersuperbra jul och gott nytt år! Jag saknar dig och din fina blogg :)

UllaMona sa...

God Jul på dig. Jag saknar Ditt bloggande, hoppas att allt är bra med dig.
Kram

Annika sa...

Kikar in för att önska dig trevlig lussehelg.... Kram Annika

Vända blad sa...

GOD JUL!!