26 augusti, 2009

Sindy dag

En klar favorit
Sindy
Ballerina

6 kommentarer:

Marika på Odlingspyssel sa...

Åh så fin hon är. Ballerinasindysar är de finaste av dem alla :)

UllaMona sa...

Jättefin....

Marika på Odlingspyssel sa...

Har du sett ballerina på Tradera?

Det är tävling inne hos mig förresten, och rösta gärna på mig hos Vi i villa :)

Gårdsromantik sa...

Vilken ljuvlig ballerina!

Ja gissa om man längtar hem till Kyrkbyn!

Kram Maud

Vända blad sa...

Hej! Men så trist om skolan...Vad är det hon inte vill till och varför? Försök att kompromissa (och sen bestämmer du/ni i allafall), barn klarar ju inte av att välja själva och de flesta beslut måste vi vuxna fatta åt dem så är det bara. Hoppas det löser sig! KRAM Maria

Mamma Russin sa...

hej hej...

åhh, just en sådan hade jag när jag var liten.. vilka minnen jag fick nu.. ha en fin tisdag, kram