27 augusti, 2008

Vilda svanar

Vilda svanar

Nu efter att ha tänkt till några veckor så kom jag att titta i bokhyllan och se där var det faktiskt en bok som jag praktiskt taget sträckläste och skulle kunna läsa igen faktiskt. det är inte många böcker som jag vill göra det med. Så Maria N ett tips om du inte redan har läst den...
det handlar om tre generationer kinesiska kvinnor och om man inte bryr sig så mycket om alla kinesiksa namn på allt så är den bra.

P.s Maud jag önskar att det var min bil - mustangen men det är min sambo´s kompis bil...attans också...



2 kommentarer:

Vända blad sa...

Hej! Tack för tipset, låter som en bok i min smak.Jag gillar "generationsböcker". Undras om de har den på biblioteket, annars kanske jag kan få kika över axeln när du läser den, hihi?
Kram Maria

Vända blad sa...

Å tack snälla! Vad vill du ha av mig då? En ny syrénplanta kanske...här finns massor?
Kram Maria