12 februari, 2009

Utmanad igen...


Ja då kommer en utmaning till denna gång från



Regler:

Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv.

Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor.

I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.


1. En ovana - jag kan inte gå förbi en godisdisk utan att köpa en Geisha choklad. Den är bara för gooood....


2. En vana - jag håller alltid in magen när jag går uppför en trapp. Man tränar på så sätt magen och hållningen.


3. En vana - jag håller alltid upp dörrar på stan för dom som kommer efter mig. Hatar själv att få en dörr i ansiktet...


4. En ovana - jag saltar och sockrar maten för mycket. Fast nu när jag är på VLCD så har jag kommit bort från allt detta, jag är "detoxad"...


5. Fakta - jag har blivit bättre på att ge beröm och att ta emot beröm. (annars är man ju himla bra på att bara kritisera) har för vana att försöka ge beröm till ialla fall en människa per dag.


6. Fakta - jag älskar oskrivna böcker i alla former och storlekar. Och riktigt gamla böcker för dom luktar så gott.


7. Fakta - jag har alltid en blommande orkideé på köksbordet. Dom blommar i evigheter...har en som nu är inne på 3 :dje året - med gula blommor...


8. Fakta - jag hatar att åka längdskidor. Åkte skidor för Brändöns IF i min ungdom och redan då fick jag smärtor i ryggen. - Slalom I love...


Alla som nu vill kan anta denna utmaning...varsågoda!!!

Inga kommentarer: