04 februari, 2009

Utmaning

Har fått en utmaning av Jules och så här ser den ut:


Reglerna;

1. Placera ovanstående banner på din blogg.

2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.

3. Länka till den du blev utmanad av.

4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Och det blir ju himla lätt...hehe... finns det något man någonsin är nöjd med?...

1. Mitt hår.

2. mitt leende (Munnen)

3. Mitt hjärta.

Utmanad blir då:

Maria - Alvik

Maud - Gammelstad

Maria - Piteå

Lycka till!!!


5 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Tack för den...måste klura ett tag.
HJärtat är ju bra!!

Jules sa...

Hihi
Kan tänka mig att ditt hår alltid är snyggt :) Du får inte titta på mina toppar ;)
Kul att du antog utmaningen.
Ha en fin torsdag :)

Annika sa...

Vilken kul utmaning... Kram Annika

Vända blad sa...

Åhå, tack för det! Ska fundera lite..
Kram Maria

Maria sa...

Idag tog jag mig an utmaningen!
Hoppas att du får en fin helg!