08 augusti, 2009

IKEA

Under denna vecka har jag tillbringar två dagar till att sitta i bilen upp till Haparanda och till IKEA. Vi prickade in dom varmaste dagarna på hela sommaren. När vi kom till Haparanda var det 27 grader varmt i skuggan, hehe.

Skulle egentligen upp för att köpa armaturer till hallen och köket, men hittade ursnygga gångmattor - som funkar när man har två vilddjur i familjen, min sambo frågade lite lätt när jag kom hem att varför köpte du inte fler så vi kan i hallen nere?
Hmmm ja dom kostade en del...
Jamen du kunde ju ta mitt kort sa han!!!
yes..
ok!


Sagt och gjort- tog kortet och så åkte jag upp ett varv till, och köpte fler, och det blev bra.
När vi kom hem undrade han lite försiktigt hur mycket hade jag spenderat på Ikea? Ja det blev väl sisådär en 2000 kr....
-va inte mer? sa han förvånat...
han hade räknat med att det skulle gå på sådär 5000 kr.
(jäklar jag kunde ju ha handlat mer!!!)

En alldelens egen kontorsstol fick jag mig, äntligen!
Som jag har sökt...

Här är armaturerna, jösses vad dom lyser!!! nu stundar en del skurande och fejjanden på luckor och karmar, för nu ni så syns allt!


Litet plåt "bord" att ställa saker på....




Inga kommentarer: