01 augusti, 2009

Loppis loppis...

Idag har jag varit på gårds loppis i Alvik hos Maria med bloggen Vår gård Kri´stofer och
hade så himla trevligt hela dagen.
Jag hade turen att hamna brevid en granne till Maria som hade ett helt bilsläp med bara och då menar jag bara gamla saker!!!!
Mitt hjärta höll på stanna av ren upphetsning...

visste inte att man kunde känna så...jag var varm om öronen hela dagen.


En liten tax väntade på att bli adopterad.




Finns det så här stora batterier nu att köpa?
Klockan jag fick behöver det...hmmmm...




Synd bara att det inte kom fler, vädret var kanon fint och det var så mysigt. Vi fikade och tjorvade på där mellan borden.




Jag stor själv med ett bord och det jag fick sälja gick jag över med till grannen brevid och spenderade hela "vinsten" på hennes underbara saker.
I morgon kommer kort på vad jag fyndade...
/C







2 kommentarer:

Maria sa...

Jag önskar att jag hunnit dit, men jag var på ett vernissage- Älskar ju loppisar!!

Vända blad sa...

Tjenare vännen! Ja, det var en supertrevlig dag! Är helnöjd med mina fynd och tack vare fikat så gick vi med plus ;)
Spännande att se vad du köpte, ska lägga ut mina köp också. Vi får väl ta en tur till "godishuset" någon gång...
Tack för att du kom!!
KRAM!!