15 juli, 2008

Tisdagstema

B L Å
just nu är:
Semester, sommar, klarblå himmel och myggfritt.

5 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Stämmer in i allt utom myggfritt...

Ellas Inspiration sa...

Vilken härlig bild!

Premiär för mig!

Välkommen att kika på mitt blå bidrag.

Mvh

Karin

Fru Mju sa...

det var en fin blå bild! härligt somrigt!

Lena sa...

Mycket blått och somrigt. KRAMEN!

Lena sa...

Svar: Hej Carina! Hihi, jag förstår din undran om hur jag hinner med alla bloggar jag startat. Egentligen vet jag inte, men faktiskt så är det så här. Jag älskar att skriva och fotografera. Jag är verkligen inget proffs, men jag njuter av detta. Min hobby. Här kan jag glömma allt annat trist i vardagen. Man "träffar" så många härliga personer - som du - och behöver inte göra sig till det minsta. Jag är den jag är.
Alltså tar jag mig den tiden. Min egen avkoppling.
KRAMEN!