16 april, 2008

Onsdagsfyndat

Är för det mesta ledig på onsdagar och då är första anhalten Röda korset inne i stan. Var även ut på Kronan idag men hittade ingenting där. En massa barbiedockor från 90 talet och dom skulle ha 55 kr för dessa per styck. Lycka till tänkte jag... du får en ny för 49 kr på ica maxi. Alltså någon koll måste dom ju ha, bara för att det står mattel bakom är det inte alltid värt så mycket. Well well hittade lite på RK och myrorna.

Ugglan från Fablernas värld, blommiga gardiner, tavlor och ett fat från Uppsala Ekeby.








Tavlorna ska in till Josefines rum.
Fatet kommer från Uppsala ekeby keramik.

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vad kul du har haft!
Vilken nostalgikick ugglan var - vad hette han nu - kommer bara ihåg Penti Varg!

Du strumpan är ju en stor del av charmen - va har dina begagnade strumpor =-O Va läskigt hihi.
Det har INTE min "prins charming"

Hej uggle tjäna moss..../ Maud

Vända blad sa...

Söta tavlor! Passar bra till en söt tjej! Ugglan var ju kul, jag tänkte först Helge (från A till Ö) men det är ju klart att det var den andra ugglan! Kommer inte heller ihåg vad han hette...?
Kram Maria
ps. Jag kanske ska visa min tavla med Drutten & Gena?!=)