21 april, 2008

Utmaningen

Maud från Gårdsromatik har en utmaning på gång och det är klart att man antar den. det går ut på att visa de senaste man har köpt, det bästa och de sämsta av all inredning man har. Ja du det finns det väl gott om men här kommer det några...

Mina senaste köp kommer här:



Lördagsgodis!!!!


Troligen en parfymflaska för det står Avon på undersidan.



Glas som ser ut som dessertskålarna jag har...

Pepparkvarn rund och go.

Tallrik från 40 talet kina inspirerat.


Bästa köpet är en orginalmålning av Maurice Blanchard.


Sämsta köpet är denna sacko säck stor och ful och svår att placera någonstans. Ingen vill sitta i den förrutom hunden som sover i den när han inte får sova i sängen.

2 kommentarer:

Mjuka sa...

Ja det är nog första gången jag säger det öppet här på bloggen. vilken ful saccosäck!!!!! Vi fick en av mormor till ungarna och den är nästan lika ful, silverfärgad, men ungarna älskar att sitta i den. Så jag vågar inte ta bort den från vardagsrummet även om den stör mitt estetiska sinne .-) Fniss!!
kramar Malin

Gårdsromantik sa...

Men vad det shoppas här då!

Härliga fynd du gjort - sacco är ju aldrig särskilt snygga - och hjälp så svåra att ta sig ur.

Skall boka en tid hos dig för färgning hos dig innan 5:e - bara jag kommer mig för att ringa - du har väl tider kvar?

Kram Maud