25 september, 2008

Katastrof....buller....&....bång........

Jag är tok förkyld....
kan inte jobba.....
feber.....hosta.....får inte sova......sover på soffan.....
dottern oxå grinig....
vill inte dagis.....
suck......
kan inte blogga.....näsan rinner för mycket.....
och gräddet på moset.....digitalkameran X 2 är paj.....troligtvis bara batterierna hoppas jag.....
men den andra ger bara TIF - format på bilderna så jag kan inte redigera dessa.....
jag blir tokig....
så få se om jag fixar åtminstone fredagsfärgen i morgon.....
nåt har jag väl i mina bilder - mappen....
jag har så mycket jag vill visa.....
och sälja på tradera......
har fyndat barbiekläder på återvinningen.....
massor......
typiskt.....
nåwell.....
tjing på er....
hoppas ni får vara friska.....
Carina

En liten "deppas" bild av vad som koma skall nu när jag ändå håller på!!!

1 kommentar:

annette sa...

Ja, det var var verkligen en deppisbild, här är det klarblå himmel och tjuogo grader varmt!

Kraen //annette