09 september, 2008

Tisdagstema

H U M O R
Det roliga i denna kråksång var att jag hade nyklippt henne, jättefint med en typ Victoria Beckham page, took me forever....lagomt till lucia.
Då hände det som varje frisör har mardrömmar om och då även en del föräldrar tror jag.
Det tog henne 2 sekunder att riva av luggen!!!!! med saxen, jag trodde först att hon fick tag i maskinen men icke det...så lite tragikomiskt är det.
Tur att luciakronan gick långt ner på pannan och döljde detta.
(Fast det kunde ha varit värre...att hon klippte någon på dagis så här.)
Tur att hon är sööööt!!!!

6 kommentarer:

Maria sa...

Bara att se på det med humor.

Min dotter och hennes kompis klippte sig hemma hos oss när de var 3-4 år. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta...den andra mamman skrattade inte kan jag säga...Men när det händer så händer det...hår växer ju ut. Min sotters lugg var också helt snaggad, hon såg roligt ut i håret minst en hel sommar!

Maria sa...

Hej igen!
Jag ändrar färg på kortet med Photoshop.

Anonym sa...

Jag gillar att hon vågar nya trender och att vara föregångare tidigt... Nu är du förvarnad, tänk i puberteten...

Kaffebönan sa...

Det där med att leka frisör på egen hand gör säkert alla barn någon gång i livet.. minns min tös som fått tuggummi i sin länga lugg.. hon tog saxen och såg ut som ditt lilla charmtroll:-D
http://caffepaus.blogg.se

www.lizaloop.blogg.se sa...

Haha, ja men alla barn ska väl klippa sig nångång, tur att håret växer ut!!

Vända blad sa...

Haha, ja det kommer man ju ihåg! L gjorde ju nåt liknande också som sagt var, både på sig själv OCH ett annat barn! Kul, kul!
Det var roligt att ses i lördags, vi gör om det snart va´?
Psst. Har en sak åt dig hos mig!
Kram Maria