19 oktober, 2008

Äntligen 5 år!!!!!!

G R A T T I S !

Första presenten hon öppnade var en rosa peruk från Lazy Town...som Stephanie har.

En hit kan jag ju säga.

Sen dukades det...problem att rymma 11 st runt just detta bord, det gick inte att byta för hon hade redan dukat detta...
Kläderna matchar paketet...som hon fick av moster nenne och den har flitigt används av alla idag, det är en mikrofon...

Tårtan kommer från Gammelstad konditori ...och var kanon gooood!

lite karameller måste ju vi mammor ha....

och lite till....

4 kommentarer:

Paula sa...

Grattis till tjejen. Åh tårtan såg helt underbar ut. Peruk från lazy town. Det var något för Felicia hon gillar dom..

Paula sa...

Igår när jag köpt dom visade jag Felicia dom som en kaffekopp (alltså utan sladd) Kolla dom nya kopparna jag köpt. Hon tittade fundersamt på mig och sa. -mamma det är stort hål i!!??!!

Vända blad sa...

Tack för ett trevligt kalas med supergott fika! Hoppas Jossan var nöjd!
Kram Maria

UllaMona sa...

Grattis lilltjejen!

önskar UllaMona