20 januari, 2009

Tisdagstema

SKYLTAR
Detta är mina skyltar som jag satt upp...
Posted by Picasa

11 kommentarer:

Anonym sa...

Salong Morrhåret... Knasigt namn, men kul.
Den lille ungen är hur söt som helst. Såna skyltar vill man se fler av.
KRAMEN!

Kerstin sa...

Det var fina skyltar. Gillar den lilla ungen men favorit blir morrhåret. Kul! :)
Ha det gott

Anette sa...

Fina! Den där lätta på gasen-skylten var ju för söt! /Anette

Jules sa...

Piffigt namn på salongen :)Å Vilken söt 'lätta på gasen' - självklart gör jag det när jag ser en sån rar skylt.

Anonym sa...

Härliga skyltar!

Mer av allt sa...

Vilka gulligt gammeldags skyltar du satt upp!

Kramar från mig

Rolle sa...

Häftig bild snygt.

Marie sa...

Lätta på gasen var läcker :-)

Vända blad sa...

Tänk att jag har sett allihop, de ni! Här ska vi också sätta upp lite barnskyltar, det kan verkligen behövas...
Kram Maria

Ulrica sa...

Kul med egna skyltar. Gillar "Lätta på gasen" - annorlunda och söt.

Paula sa...

skylten på barnet vill man verkligen se flera av....