09 januari, 2009

Fredagsfärger

LILA & SVART
Posted by Picasa

10 kommentarer:

Jules sa...

Åh! Vilka dockor!
Har scrollat långt ner och vilken härlig samling du har.
Ha en fin fredag

Paula sa...

Super fin den skulle Felicia vilja ha till sin lilla docka.

Lena sa...

Det är ju jättebra att vara samlare. Du har så fina dockor. Jag blir avundsjuk, men var skulle jag förvara dem. Får njuta av dina istället. KRAMEN!

Mitt bidrag... i Tematoken.

Mia sa...

Vilken retroflash-back för mig. :)

Jättefina!

annette sa...

Jättefin bild på dagens tema, har tittat tillbaks lite i Din blogg också då jag låg efter, Din samling blir bara större och större, måste vara jättekul!

Ha en skön Helg!

annette

Vända blad sa...

Men jisses vilken pingla! Väntar med spänning på det kommande reportaget...
Ha en bra helg!
Kram Maria

UllaMona sa...

Jag skulle verkligen vilja se denna samling IRL
Kram och trevlig Helg!

Jules sa...

Dina dockor! Underbara! Mina dockor är tyvärr inte lika välhållna :/ Vågar jag ens skriva vad jag gjorde med dem???...jag tar chansen - närde en dröm när jag var i 5 års åldern och det var att bli frisör (som jag ser att du är), SÅ jag tog helt sonika saxen och klippte av håret på dockorna!!! Besvikelsen var ycket stor då storasyster berättade för mig att håret inte skulle växa ut. Idag är jag klokare (förhoppningsvis) och är väldigt aktsam om de saker jag har.
Kram

Jah Hollis sa...

Du har uppenbarligen ett outtömligt lager av färgkombinationer i din samling. ;-)

Annika sa...

Blir alldeles matt... vilka samlingar du har... dockor, kaffekoppar, figuriner....... hur har du plats till allt???? fina saker vill man ju inte gärna gömma i skåp o lådor.. kram Annika