23 januari, 2009

Fredagsfärgen

Silver & Vit
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Marie sa...

Fint kollage på silver och vitt. Må gott.

Amonazon sa...

Oj, vad många bilder du fick ihop, jag var glad att jag hittade en bild med både silver och vitt.
Bra jobbat!

Vända blad sa...

...är en fin kombination! Du är ju superduktig på att trixa och fixa snygga collage! Och vad är det för liten pärlprydd karamell nere i ena hörnet, vill ha!!
Kram Maria
Så söt hon var i tidningen Jossan, har glömt bort att säja det!

Ulrica sa...

Coolt, vad mycket bilder du fíck ihop - jag är glad över att jag hade min misse. Snyggt.

Asfaltmamman sa...

Barbies klänning tar förstapriset här :o). Fiffigt att göra ett kollage, önskar att jag också visste hur man gjorde sådant!

Annika sa...

Uttern av is var ju bara sååå fin... o din samling av silver o vitt bilder också.... tränar o tränar för att lära mig men hur gjööör man för att få det till inlägget... har inte hittat rätt knapp..:) Kram Annika

Myra sa...

Du har ju hittat massor! Fina bilder.

Anonym sa...

Oj! där var det mycket silver och vitt :)

Jah Hollis sa...

Jodå, där har vi de båda färgerna i temat. Jag gillar en där lilla siverkotten. :-)