28 januari, 2009

Onsdags Fynd

En kruka från Rörstrand

Picknick

och en jättefin Skipper



6 kommentarer:

Vända blad sa...

Vilka fynd! Minns min stackars Skipper som jag klippte näsan och tårna av...ja man kan ju undra vad hon hade gjort för ont...
Kram Maria
Soppan såg väldigt god ut men jag kan inte äta när det är för starkt då blir jag allergisk...

Marika på Odlingspyssel sa...

Wow vilka fynd, är det Kupan som fått påhälsning? Skippern ser ut som en 70-talare, ev tidigt 80 tal. Supersnygg!

Mer av allt sa...

Jättefina fynd du gjort mitt i veckan! Det blir nog inte någon besök på Röda korset som jag tänkt i helgen utan det blir Gammelstad och eldgrejen de har på lördag.

Trevlig helg och kramar från mig

Asfaltmamman sa...

Jättefina fynd! Ville bara pipa förbi och tacka för tipset om Picasa. Jag laddade ned det igår kväll och redigerade min första bild någonsin (tillika veckans Fredagsfoto). Blev så sent, så jag hann inte undersöka alla funktionerna, men ville bara sudda ut ett ansikte på fredagsfotot och det var hur lätt som helst, även för en oteknisk person som jag. Ha en fin dag och en trevlig helg! //Asfalten

Gårdsromantik sa...

Hur hinner du med allt fyndande?

Nu skall jag ge mig ut på en promenad till Rusta - behöver lutas lite mellan bloggandet - kanske jag kilar in på Myrorna - men det var då så trist när jag var där senast!

Kram Maud

Paula sa...

Vilka fina fynd du gjort...