27 mars, 2008

The end of this day.

Ja då har denna dag gått och min första dag som bloggare...det känns rätt bra även fast jag inte riktigt vet var som komma skall och vad man egentligen kommer att fylla denna blogg med. Inte bara samlar stuff utan det kan komma annat också. Jag funderar nog på rätt så mycket när allt kommer omkring. Skulle det nu vara så att små och stora bokstäver blandas så är det tangentbordets fel jag behöver köpa nytt, tangenterna fastnar och jag är lite lur om att det är min dotters sockerdricka som finns där och gör livet sur för mig.
Såg antikrundan i kväll men det var då inget kul allmoge är inget för mig. Gick och satte mig framför datorn i stället tradera är mycket roligare.
I maj är det den årliga prylmarknaden i Luleå, den måste man ju bara förbereda sig att gå på. Det tar en hel dag att plöja igenom och sen behöver man en veckas semester för man är helt slut.
God natt!

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Kul med en till bloggare från Sörbyarna!
Jag tar också mina första staplande steg inom bloggvärlden.
Nu har jag kommit på hur jagfördelar bilderna efter ett besök hos dig!
Skam den som ger sig!

Vända blad sa...

Har lämnat en kommentar på det här inlägget tidigare idag, men det måste ha blivit fel...
Orkade inte se Antikrundan, kollade lite på Antikdeckarna, där fanns det grejjer minsann...
Vilka jättesnygga burkar du har från Töreboda!!
Ha det bra...