30 mars, 2008

Snöglopp...



Vi planerade att åka ut med skotern idag, mot Bergnäset...men så tittar man ut och det spöregnar. Det är så himla typiskt att när det blir helg och man har laddat upp med spiralkorv och varm choklad då öser regnet ner. Ska det göra det den här tiden på året?


Som tur är om då vädret håller i sig ska vi upp till Vaimoks sköna vidder om någon vecka eller så. Får väl blogga hela dagen då risken är att jag fyller bloggen med en massa kort och glömmer att skriva...hihi...


Klevaskrypin skulle göra något läckert med vinkorkar, min blev så här för några år sedan, det som fattas på den är en tunn koppartråd som ska lindas kors och tvärs över tavlan lite så där hippsomhapp. Inte värst inspirerande nu när man ser den så här!


4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilket trist väder det blev! Har varit tvungen att ta oss ut och det var inte kul.
Såg du att jag har lyckats länka till dig?
Nu skall jag bara försöka fixa mig en besöksräknare - har försökt 3 ggr redan men det vil som inte lyckas.:(

Gårdsromantik sa...

Huset jag fotade låg i Altersund på väg mot örarna - kan det vara samma hus. Det var otroligt vackert hur som helst.

Maud

Vända blad sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vända blad sa...

Hur som helst så hade ni säkert jättekul när din korksamling blev till o det är väl huvudsaken!?
Vi måste nog träffas om det där med besöksräknarna...

Maria